Auto Gas Ugradnja


ZAŠTO UGRADITI GASNI UREĐAJ NA VOZILO (prednosti)? 

 

• Duži radni vek motora od 30% -60%
• Povećana autonomija vozila za duplo (nekad i više)
• Ekonomska strana, cena gasa je trenutno (stalno) duplo niža od cene benzina, aponekad i više nego duplo
• Sa autogasom nece doći do pojave detonacije koja je vrlo štetna za motor, jer ima oko 104 oktana
• Ekologija, vozila na autogas zadovoljavaju najstrožije standarde po pitanju izduvnih gasova
• Razliku u ceni goriva možete potrošiti na razne nacine
• Na zapadu vlade dotiraju ugradnju autogas uređaja jer investiraju u ekologiju i ekonomiju, ovde stalno prete taksom.
• Italija i Bugarska, dve zemlje prilicno različitog standarda imaju populaciju automobila na auto gas koja prelazi 70%.

 


 
Šta je potrebno znati prilikom prilikom odlučivanja o ugradnji?

 

Autogas oprema puno se koristi u Italiji, Holandiji, Velikoj Britaniji, Rusiji, Ukrajini, Indiji, a kod nas je u ekspanziji poslednjih 4-5 godina, iako je do devedesetih godina prošlog veka ugradnja bila u zamahu. Čin ugradnje je ustvari adaptacija na opremi za doziranje benzina motoru. Vrši se na karburatorskim i ubrizgavajućim motorima automobila, skutera, čamaca i agregata. Najmanje promene u tom sistemu su kod KARBURATORSKIH motora i motora sa jednom električnom diznom (Single PointInjection), kod kojih se može reći da su beznačajne, pošto se gas dozira u vazduh, tj. smeša nastaje na istom mestu gde se i benzin dodaje u vazduh, tako da je usisna grana motora puna smeše goriva i vazduha. Kod ostalih načina ubrizgavanja, gde su dizne na kraju usisnog voda vazduha, odnosno gde se benzin ubrizgava u vazduh neposredno pre cilindra, promene su veće, a adekvatni uređaji imaju nešto višu cenu u odnsu na klasične venturi sisteme.